In het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag snel, veilig en online contact met uw huisartsenpraktijk hebben. Met uw DigiD logt u veilig in.
Ook online gemaakte afspraken dient u tijdig af te zeggen als u uw afspraak niet kunt nakomen.
Hulp nodig? Bekijk de gebruikershandleiding en de instructievideo’s over het gebruik: Ondersteuning van MijnGezondheid.net
Maak online via MijnGezondheid.net een afspraak met uw huisarts. Een afspraak maken kan 24 uur per dag; deze afspraak komt direct in de agenda van uw huisarts te staan. U kunt de afspraak toevoegen aan uw eigen agenda en via de e-mail een bevestiging en herinnering ontvangen. Wilt u een afspraak afzeggen, belt u dan met de assistente om dit door te geven. Doe dit uiterlijk de (werk) dag voorafgaand aan uw afspraak.
.
Via MijnGezondheid.net is het momenteel alleen mogelijk om fysieke afspraken te maken voor in onze praktijk. Het maken van een telefonische- of een beeldbelafspraak is niet mogelijk. Wilt u liever een telefonische- of beeldbelafspraak maken? Neem dan telefonisch contact op met de doktersassistente.
Bestel medicijnen via MijnGezondheid.net op het moment dat het u uitkomt. Ook een actueel medicatieoverzicht is zichtbaar in uw portaal.
E-consulten zijn niet bedoeld voor spoedsituaties of voor het afzeggen van gemaakte afspraken.
Stel online via MijnGezondheid.net een vraag aan uw zorgverlener.
Dit gaat via een beveiligde verbinding.
Het is ook mogelijk om een bijlage zoals een foto mee te sturen.
Zo hoeft u niet bij ons langs te komen in de praktijk of te bellen.
U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage te krijgen in uw medisch dossier. Het is mogelijk om inzicht te krijgen in onderstaande punten:
Vanaf nu zijn de online diensten van onze praktijk ook via een app beschikbaar: Medgemak app. Zo kunt u nog makkelijker via uw smartphone of tablet uw zorgzaken regelen. Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android).